- Aby kontakt z nami był dla Ciebie jak najbardziej wygodny, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub tekstowo aby porozmawiać na temat nurtujących Cię kwestii związanych z badaniem słuchu, i umówić się na wizytę domową lub też w jednym z naszych lokali stacjonarnych.
- Jeśli jest to dla Ciebie bardziej komfortowe a nie masz w pobliżu kogoś, kto mógłby pomóc przy rozmowie możesz skontaktować się z nami:
- smsem: (+48 781 565 245)
- lub używając popularnych komunikatorów takich jak: WhatsApp, Telegram
- Osobom, które nie mogą z jakichś powodów do nas dotrzeć lub jest to dla nich wyzwanie (np. osoby niepełnosprawne) proponujemy wizyty domowe.
- Sprzęt potrzebny do badania zabieramy na miejsce i badanie odbywa się u pacjenta.
Na wizyty domowe zabieramy również tymczasowy aparat słuchowy, dzięki któremu samą rozmowę wyjaśniającą sposób badania będziesz w stanie prowadzić bardzo precyzyjnie.
Badanie wygląda podobnie jak na miejscu u nas w salonie. Przeprowadzamy standardowe badanie słuchu, przed samym badaniem słuchu przeprowadzamy oględziny uszne, wywiad medyczny i pytamy skąd mogły wziąć się problemy ze słuchem.
Przyczyn może być wiele. Ktoś mógł pracować np. 20 lat w hałasie albo mieszkać w zatłoczonej dzielnicy itd.
Zwykle te wszystkie informacje wychodzą na początku wizyty, dlatego nie jest to badania uciążliwe dla klienta. Dopiero wtedy można stwierdzić jaki jest ubytek - czy jest w normie, czy jest to lekki niedosłuch, czy niedosłuch. I wtedy stwierdzamy jaki aparat słuchowy jest potrzebny i czy w ogóle jest potrzebny.
Te wszystkie informacje pomagają ustalić nam jaka jest wada słuchu i jaki aparat dobrać. Proponujemy wypożyczenie aparatu na okres próbny lub w zależności od życzenia klienta - nabycie aparatu. Niektórzy klienci chcą od razu kupić aparat słuchowy i nie stanowi to dla nas żadnego problemu.