Audiometria mowy, jest to drugie badanie które możemy zastosować. Inaczej audiometria „słowna”. Podajemy testy „wyrazowe” pacjentowi - pacjent powtarza usłyszane słowa, które są puszczane na różnych poziomach głośności. I usłyszane słowa na pewnych poziomach głośności, pozwalają nam określić „krzywą” słyszenia dla każdego pacjenta indywidualnie. Mamy „krzywą” wzorcową, jak pacjent powinien zrozumieć i powtarzać te słowa. Wtedy mamy „krzywą” dobraną indywidualnie dla pacjenta. Jeżeli ta „krzywa” jest np. dobra ale przesunięta, to wiemy, że jeżeli do pacjenta będzie się mówić głośniej to pacjent słyszy, ale ten słuch już w normie nie jest. Bezpośrednio wynik pierwszego badania łączy się z tym pierwszym.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat poprawy komfortu słyszenia to skontaktuj się telefonicznie lub e-mail, albo od razu zamów bezpłatną wycenę wypożyczenia aparatu słuchowego.